Інвентаризація є необхідною та однією з багатьох важливих речей у вашому салоні. Роздрібний продаж це потенціал множення доходу салонів, якщо все зроблено правильно.
Важливими є не лише роздрібна продукція, а й салонне приладдя, яке впливає на здатність надавати якісні послуги. Тому, щоб правильно керувати своїм бізнесом, важливо завжди бути в хорошому стані, але також знати, що потрібно зберігати, інакше ви збиратимете пил.
Ось кілька корисних порад щодо управління запасами в салоні.
Замовлення роздрібних продуктів
Знайте, які товари швидко продаються. Найкращий спосіб відстежувати, які товари продають, не вгадувати, а вести облік на вашому комп’ютері. Наприклад, якщо ви зазвичай продаєте будь-де від 10-12 пляшок шампуню на тиждень і замовляєте кожні два тижні, обов’язково замовляйте трохи із запасом на час доставки продукції. Дуже важливо мати кілька додаткових пляшок, якщо відвантаження затримуватиметься.
Замовляйте професійну продукцію
Професійні продукти та предмети трохи складніше відстежувати. Наприклад, витрата шампуню для волосся YUKO Solution значно залежить від кількості волосся клієнтів, які обслуговуються в салоні за тиждень. Оскільки він може закінчитися вам потрібно контролювати його залишки, використовуючи програми інвентаризації.
Майте на увазі
Завжди перевіряйте свій бюджет. Пам’ятайте, що за наявності хорошої інвентаризації прибуток збільшується, оскільки немає витрат на непотрібні замовлення.
Перевірка інвентарю
На жаль, технологій іноді недостатньо. Важливо регулярно перевіряти за допомогою рук. Салони з великим обсягом продажів повинні робити це щомісяця, а менші салони можуть робити це кожні 3 місяці.
Так що пам’ятайте!